Bir Şarkı ve Bir Rüya..

     Yaşar Amcanın Rüyası..

     Yaklaşık 2 hafta önce kayın biraderimin kayın pederi olan Yaşar amcalara ziyarete gitmiştik. Muhabbet arasında geçmişti, aklımda kaldığınca sizlerle paylaşmak istedim..

     Yaşar amca dağ köyü olan Acıpayam'ın Suçatı köyünde yaşamakta, eşi sırf hareketlilik olsun diye 10-15 tane koyun otlatmakta. Yaşar amca ise, ormanda kesim yapmakta(çam ağacı kesmekte). Ormanda çalışırken radyoda dinlediği bir şarkı sürekli diline dolanmış ve gittiği her yerde o şarkıyı kendince mırıldanmakta imiş.

     Bir gece rüya görmüş ve korku içinde uyanmış. "Ben neden bu rüyayı gördüm" diye kendini sorgularken, o mırıldanıp durduğu şarkı aklına gelmiş. "Tabi ya bu isyan değil de, ne ki!" diyerek, tövbe etmiş.

    Yaşar amca rüyasında, Cellatların bir grup insanı astığını görmüş ve yanına yaklaşan bir celladın da, "listeye iyi bak, orada senin de ismin var" demesi ile, rüyasında o listeye bakmış ve görmüş ki gerçekten listede ismi var. O korku ile hemen kan ter içinde uyanmış. Sonra ertesi gün hep "ben bu rüyayı neden gördüm" diye kendine sorarken, radyoda dinleyip ve sonra mırıldandığı şarkı aklına gelmiş. O şarkı da, Seçil'in Uhde isimli şarkısı imiş..


     Geliyorum yanına yoluna ya Rab
     Varamadım huzura çektiğim azap
     Neyledi aşk beni bir gör ya Rab
     Yaşamadım dünyayı sanki ızdırap
     Uhde uhde uhde uhde

     Yaşar amca bunları anlatırken, halen o rüyanın korkusu içinde idi. Bende sizlerle paylaşmak istedim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kadınlar kocalarını neden aldatır hiç düşündünüz mü?

Evli erkekler neden eşlerini aldatırlar?

İnsan 7'sinde ne ise 70'inde de o mudur?