Nee Noel mi? O da ne? Nee 2018 yeni yıl mı?

     Evet değerli arkadaşlar, görüldüğü üzere saçma sapan kutlamalar ile insanlıktan çıkanlar da olmuştur mutlaka.. Ama aslolan, yeni yılın takvimdeki yıl rakamının değişmesinden başka, bir yıl daha yaşlanmanız ve ömür hanenizin bir dilim daha kısalması ve daha fazla ZAMdam başka bir şeyi ifade etmemektedir. Zira noel diye yılbaşı diye tutturanlarımızın tarihini bilmediğini ve araştırmadıklarını düşünüyorum. Ve hiç kitap okumadıklarını da düşünüyorum.
FB_IMG_1514745477516.jpg
     Yeni nesil de dahil olmak üzere, televizyon ve sanal aleme empoze edilmiş ilimden, bilim ve teknikten yoksun bir gelecek söz konusu.. Hep halimize şükrediyoruz. Oysa şükür, en azından bir şeyler yapıpta karşılık olarak Allah c.c. bizlere bahşettiği nimetler için teşekkür etmektir. Biz ne yapıyoruz da, bize nasılsın yada nasıl gidiyor işler diye sorulduğunda “şükür halimize” diyoruz? Biz bir şey yapmıyoruz ki; televizyon karşısında vakit öldürüyor, bir şey için kafa yormuyor, sorgulamıyor, üretmiyoruz. Demek ki, sorgulasak, araştırsak, üretsek durum çok daha farklı olacak.. O zaman şükretmek çok daha farklı olacak. Zaten saçma televizyonların programlarının bir bakıma gayesi bu değil mi ki? İnsanları uyutmak, insanları uyuşturmak…
     Ben oldum olası insanın zamanını çalan ve beyinlerini sulandıran o televizyon programlarından haz etmedim zaten.. Ama gün geçmiyor ki, saçma sapan ahlaktan ve sosyallikten uzak televizyon programları hasıl olmasın… Hatta öyle ki, çok büyük reytingler(izlenme oranları) alıyorlar ki, her yıl yeni yeni programlar yapıyorlar.
     Bu kişi ve kurumlar sizi düşündüğü için mi yeni yeni televizyon programları yapıyorlar dersiniz?
     Söylenecek söz çok, ama inanın benimde herkese anlatacak vaktim yok..
     Saygı ve sevgiyle kalın…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kadınlar kocalarını neden aldatır hiç düşündünüz mü?

Evli erkekler neden eşlerini aldatırlar?

İnsan 7'sinde ne ise 70'inde de o mudur?